ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Αγοράζοντας tablet απο το εξωτερικό...

ΦΙΛΟΙ μας θα πάνε στο τριήμερο συνέδριο MIX. Εκεί θα έχω την ευκαιρία να γνωρίσω από κοντά experts των Windows Phone 7, Internet Explorer και παρακολουθήσω συζητήσεις για HTML5 και CSS3. Όντας Αμερική έχω αποφασίσει βέβαια να διαθέσω ένα ποσό και για την αγορά Tablet. Ποιο θα είναι αυτό; Ήδη έχω βρει τις διευθύνσεις των καταστημάτων ηλεκτρονικών όπως Best Buy, Walmart, Fry’s και Apple Store και έχω εκτυπώσει τους χάρτες με τις διαδρομές από το ξενοδοχείο που θα μένω. Η γρήγορη απάντηση στην ερώτηση ποιο tablet να αγοράρω από Αμερική, είναι σίγουρα μια, iPad 2. Να σας πω όμως την αλήθεια, σαν κάτοχος του iPad 1 από τον περασμένο Ιούνιο (το πούλησα τον Οκτώβριο), δεν με έχουν ενθουσιάσει τα νέα χαρακτηριστικά του iPad 2 και το έχω αποκλείσει από τη λίστα με τα ψώνια. Βέβαια η τιμή του σε δολάρια Αμερική είναι πολύ δελεαστική με τη μετατροπή σε ευρώ και φόρο περίπου 7,5% που έχουν στο Las Vegas, το 16GB Wi-Fi πάει στα 380 ευρώ. Το ότι θα βρεθώ Αμερική δεν σημαίνει ότι και όλα τα Tablet έχουν κυκλοφορήσει. Από τα γνωστά, αυτή τη στιγμή κυκλοφορεί το iPad 2 και το Motorola Xoom. Στο Motorola Xoom δεν δίνω 799 δολάρια για την έκδοση 3G, δηλαδή 610 ευρώ. Υπάρχει βέβαια και η έκδοση μόνο Wi-Fi με 599 δολάρια Αμερική δηλαδή κάπου στα 456 ευρώ με τον φόρο 7,5%. Και μάλλον κάπου εδώ καταλήγω, ίσως βέβαια να είμαι τυχερός και όπως έχει ακουστεί τις πρώτες ημέρες του Απριλίου να κυκλοφορήσει το ASUS Eee Pad Transformer με Honeycomb, NVIDIA Tegra 2 και οθόνη 10.1 ιντσών. Τιμή δεν έχει ανακοινωθεί αλλά γίνονται αναφορές για 500 δολάρια, κάπου στα 380 ευρώ όσο δηλαδή και το iPad 2 16GB Wi-Fi. Το BlackBerry PlayBook το χάνω γιατι κυκλοφορεί 19 Απριλίου και θα έχω επιστρέψει νωρίτερα. Βέβαια και να ήταν διαθέσιμο όταν θα είμαι εκεί δεν νομίζω να το προτιμούσα. Εντυπωσιακό λειτουργικό σύστημα, συμβατότητα με εφαρμογές του Android αλλά 7άρα οθόνη ρε παιδιά; Είχα το Archos 70 με 7 ίντσες και θέλω κάτι μεγαλύτερο, δεν λέω βολικό και φορητό ένα tablet 7 ιντσών, αλλά όχι τόσο έυχρηστο για σερφάρισμα και games. Επίσης και τα Samsung Galaxy Tab 10.1 και Tab 8.9 δεν έχουν κυκλοφορήσει και τα περιμένουμε το καλοκαίρι στην Αμερική. Οπότε με βλέπω για ASUS Eee Pad Transformer αν έχει προλάβει να κυκλοφορήσει ή Motorola Xoom 32GB Wi-Fi ενώ αν ψηθώ τελευταία στιγμή και ενώ βρίσκομαι στο Apple Store του Las Vegas, τσιμπάω το iPad 2 16GB Wi-Fi.

Δεν υπάρχουν σχόλια