ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Η Apple κατασκευάζει ηλεκτρικό αυτοκίνητο σύμφωνα με την WSJ

 

Αν στοιχηματίζαμε για το ποιο θα είναι το επόμενο μεγάλο σχέδιο της Apple μετά το Apple Watch, σίγουρα ένα ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο θα αποτελούσε μια από τις τελευταίες προβλέψεις.
Και όμως, το ενδεχόμενο η Apple να βρεθεί αντιμέτωπη με τη Tesla και άλλους κορυφαίους κατασκευαστές ηλεκτρικών αυτοκινήτων γίνεται από σήμερα πολύ πιο πιθανό μετά από δημοσίευμα της Wall Street Journal η οποία όπως γνωρίζουμε έχει επιβεβαιωθεί αρκετές φορές σε ειδήσεις γύρω από τα μελλοντικά σχέδια της εταιρείας.

Οι πληροφορίες της WSJ αναφέρουν ότι στο σχέδιο αυτό με την κωδικό ονομασία "Titan", δουλεύουν εκατοντάδες εργαζόμενοι της εταιρείας, με τον αρχικό σχεδιασμό του ηλεκτρικού αυτοκινήτου να μοιάζει με ένα minivan. Βέβαια για το αν η Apple θα προχωρήσει με την εμπορική κυκλοφορία του ηλεκτρικού της αυτοκινήτου, παραμένει ακόμα επτασφράγιστο μυστικό, με την εφημερίδα να αναφέρει ότι τεχνολογίες που θα χρησιμοποιηθούν για την κατασκευή του μπορεί να χρησιμοποιηθούν σε μελλοντικά iPhone και IPad.

Γεγονός είναι ότι η Apple πειραματίζεται με αρκετά πράγματα πριν αποφασίσει το αν θα κυκλοφορήσουν στην αγορά ή όχι μετά από μια μακροχρόνια περίοδο δοκιμών, όμως το μέγεθος του συγκεκριμένου σχεδίου αλλά και του αριθμού των ατόμων που δουλεύουν γύρω από αυτό, φανερώνει ότι τα σχέδια της εταιρείας είναι πολύ σοβαρά. Γνωρίζουμε ακόμη ότι υψηλόβαθμα στελέχη της Apple συναντήθηκαν σε αυστριακό έδαφος με κατασκευαστές δημοφιλών αυτοκινήτων μεταξύ των οποίων η Magna Steyr η οποία κατασκευάζει εκτός από τα δικά της αυτοκίνητα, το Mini και τη X3 της BMW.

Παρόμοια σχέδια με την Apple τα οποία ποτέ δεν έκρυψε, έχει εδώ και αρκετά χρόνια η Google με έμφαση στη δημιουργία ενός αυτόνομου οχήματος. Στέλεχος της εταιρείας ανέφερε πέρσι ότι η Google θα συνεργαστεί με κατασκευαστές αυτοκινήτων για τη δημιουργία και κυκλοφορία ενός αυτόνομου οχήματος τα επόμενα χρόνια.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Apple, Tim Cook φέρεται να έχει εγκρίνει την κατασκευή του ηλεκτρικού αυτοκινήτου πριν ένα χρόνο, αναθέτοντας στον Αντιπρόεδρο και βετεράνο σχεδιαστή προϊόντων, τον Steve Zadesky να ηγηθεί της ομάδας. Στο βιογραφικό του ο Zadesky εμφανίζεται ως πρώην μηχανικός της Ford Motor ενώ βοήθησε τις ομάδες της Apple που ήταν υπεύθυνες για την κατασκευή του iPhone και του iPod.

Πηγές της WSJ αναφέρουν ακόμη ότι ο Zadesksy έχει την άδεια να δημιουργήσει μια ομάδα 1000 ατόμων στην οποία μπορούν να συμμετέχουν εργαζόμενοι της Apple από άλλα τμήματα. Η ανάπτυξη του αυτοκινήτου γίνεται από μια απομακρυσμένη ιδιωτική τοποθεσία, αρκετά χιλιόμετρα μακρυά από τα κεντρικά γραφεία της εταιρείας, με την ομάδα να ερευνά τη χρήση διαφόρων ρομποτικών μηχανισμών, μετάλλου και υλικών που είναι σχετικά με την κατασκευή αυτοκινήτων.

Η κατασκευή ενός αυτοκινήτου είναι σίγουρα μια πολύ ακριβή διαδικασία αφού μόνο το κόστος μια παραγωγικής γραμμής ξεπερνά το 1 δισ. δολάρια ενώ επιπλέον χρειάζεται μια τεράστια αλυσίδα εφοδιασμού προκειμένου να κατασκευάσει τα περισσότερα από 10.000 εξαρτήματα που απαιτούνται. Τα χρήματα πάντως δεν αναμένεται να αποτελέσουν πρόβλημα για την Apple η οποία πρόσφατα έγινε η πρώτη εταιρεία στον κόσμο με κεφαλαιοποίηση 700 δισ. δολαρίων και με τα καθαρά κέρδη στα ταμεία να υπολογίζονται στα 180 δισ.

Δεν υπάρχουν σχόλια