ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

H τεχνολογία έχει αρνητικές επιπτώσεις στα παιδιά;

Η τεχνολογία έχει θετικές ή αρνητικές επιπτώσεις στην αρχική παιδική ανάπτυξη; Πρόσφατη έρευνα κατέληξε στο συμπέρασμα ότι υπάρχει συσχετισμός αναλύοντας τα δεδομένα 900 παιδιών ηλικίας 18 μηνών και του χρόνου που περνούσαν μπροστά από οθόνες συσκευών όπως tablets. Έτσι το 1/5 των παιδιών περνούσαν τουλάχιστον 30 λεπτά καθημερινά μπροστά από οθόνες συσκευών και καθώς ο χρόνος αυτός αυξανόταν οι πιθανότητες να αναπτύξουν δυσκολία στην ομιλία αυξανόταν κατά τουλάχιστον 50%.
Τα παιδιά κάτω των 3 ετών μαθαίνουν κυρίως με μιμήσεις των μεγαλύτερων ηλικιακά ατόμων και η τεχνολογία επιδρά στον χρόνο που χρειάζεται ένα μικρό παιδί για να παρατηρήσει και να μιμηθεί αναπτύσσοντας μαθησιακές δυσκολίες. Από την άλλη η εκπαιδευτική τεχνολογία ως εργαλείο μάθησης έχει δείξει θετικά αποτελέσματα τα τελευταία χρόνια ως προν την μάθηση ανάγνωσης και γραφής βασιζόμενη στην αλληλεπίδραση και τις εικόνες.
Ο χρόνος τον οποίο περνούν τα παιδιά με τα άλλα μέλη της οικογένειας είναι πολύ βασικός ώστε να υπάρχει δέσιμο και ενεργό παιχνίδι αντί του τεχνολογικού απομoνωτισμού. Ωστόσο αν και χρειάζεται προσοχή για να αποτραπούν τυχόν μαθησιακές δυσκολίες οι ερευνητές θεωρούν ότι χρειάζονται περισσότερα τεστ και αποδείξεις ώστε να συμπεράνουν εαν η τεχνολογία επιδρά όντως αρνητικά στα μικρά παιδιά.

Δεν υπάρχουν σχόλια